Повернення товару
Згідно ч. 8 ст. 8 Закона України «Про захист прав споживачів» продовольчі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають.
Товар може бути повернений у разі притензій до його якості, кількості, неналежного пакування, інших невідповідностей вашим очікуванням, або якщо наші дії якимось чином визвали у вас незадоволення.
Прохання негайно зверніться до нас із запитом письмово в Instagram @healthytradition або на адресу contact@healthytradition.com.ua , також пишіть на viber за тел. (095) 918-86-26.
До запиту, будь ласка, додайте інформацію про місце покупки, умови зберігання, дату на упаковці та фото пошкодженого (невідповідного) пакування та/або продукту.
Ми одразу відреагуємо на ваш запит:
- обов'язково розберемося з ситуацією та її причинами,
- замінемо вам товар або повернемо оплату в разі необхідності, а також
- зробимо все можливе, щоб така ситуація в майбутньому більше не трапилася.
Повернення оплати відбувається у робочі (банківські) дні протягом 48 годин з моменту повідомлення про повернення платежу.
Ваша небайдужіить та своєчасне інформування нас про неналежну якість товару/пакування та інші питання, пов'язані з нашою роботою, -
- є для нас можливістю поліпшити наші робочі процеси та запобігти неумисним помилкам при роботі з іншими покупцями, тому ми заздалегідь вдячні за вашу свідомість, небайдужість і розуміння.
Ми будемо раді віддячити за вашу допомогу і доброзичлеве ставлення. Те, що ми робимо для нас важливо! Ми щиро піклуємося про те, щоб наша діяльність приносила вам тільки задоволення та здоров'я.